Kitabın anlatımı güzeldi bence. Çıkan ters köşeler beni çok şaşırtmasa da hayal kırıklığına da uğramadım. Güzel bir ailenin gereksiz insanları eve alarak hayatlarını karartmaları üzücüydü. En azından Libby'nin iyi bir hayatı olmuş. Boş zamanda okunabilecek bir kitap.