Mustafa Orakçı 'dan yine harika bir öykü.
Öykü gerçek hayatta yaşanmış bir olaydan esinlenerek kurgulanmış.
Bir dağın zirvesine çıkabilmek hayaliyle yaşayan ve bu hayalini gerçekleştirmek için yol arkadaşını bekleyen vefalı bir kedinin öyküsü.Annesinin başaramadığını başarmak ,onun hayalini gerçekleştirmek tek ideali. Bunun için sadece birisine ihtiyacı var.Hiç unutmadığı birisine...
Sonunda o kişi geliyor ve yolculukları başlıyor.
Çok olaylı ve maceralı bir öykü diyemeyiz.Belki biraz duygusal ve olaydan çok duygu ve tasvir barından bir öykü.Bu sebple küçükler biraz sıkılabilir gibi geldi.En azından 2.sınıfta değil de 3.sınıftan itibaren okunsa daha iyi olur diye düşünüyorum.Hatta 4.sınıfta okunabilir. Tabi bireysel farklılıklar istisna.