·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ekim 2024 00:14 Kitabın ismi bende direkt narsizmi çağrıştırdığı için benden bir tane daha yok diye alıp da okuyacağım bir kitap değildi ancak hediye olarak gelince bir şans vermek istedim. Kitabı okuduktan sonra aslında bunun bir narsizm cümlesi değil kendi değerinin farkında olma cümlesi olduğunu idrak ettim. "Aman ona ayıp olmasın o işi de ben yapayım, Aman kimse kırılmasın onu demeyim, yok kimsenin canı sıkılmasın oraya da kendimi feda edeyim" diye diye hep kendinizi yok eden insanlardansanız siz de bu kitaba bir şans verin derim . (Ben malesef onlardanım -Bir tık uyanış döneminde gibi:/) Diğer insanlara güzel bir söz söylemeye gelince ya da karşımızdakini affetme konusunda ne kadar cömertsek konu kendimiz olduğunda o kadar cimri oluyoruz. Aslında affetmeye, sevmeye mutlaka kendimizden başlamalıyız yerine koyamayacağımız en değerli şey kendimiziz çünkü bizden bir tane daha yok her birimiz kendimiz için bu değerimizi farkedebilmeliyiz. Bu kitapsa bu konuda oldukça işlevsel oldu.
Dil anlatım olarak da akıcı bir kitaptı kişisel gelişim türünü sevenler kaçırmasın:)))