Şimdi şöylekiii, inceleme yazıcam. İki kitabın incelemesi gibi olucak ama sırf burda daha önce hiç inceleme olmadığından. Gelecek nesilleri uyarmak adına yani
Yarın okurum diye ertelicektim aslında ama yarın gece otobüste olmam gerektiğini hatırladım yani uykumu o zaman bırakıp okucam, bi de eğer strikerin pdfini bulursam bu seriye devam etmeden önce onu okurum çünkü bu seri cidden rezalet