Yaşar Kemal'in ne kadar iyi bir yazar olduğunu, ne kadar usta bir kalem olduğunu bir kez daha anladım. Halkını konuşmuş, kendini konuşmuş... Okurken hayran kalmamak imkansız.
Şiirlerinde yaptığı kinayeleri, yakmaya çalıştığı ışığı yakalamamak imkansız. Düşündürüyor, eğlendiriyor ve önümüze bir ışık doğrultuyor.
Şiddetle tavsiye ederim.