Halil Cibran'ın okuduğum 3. kitabı bir türlü yazarın dünyasına giremedim, Hikayeleri içselleştiremedim. Belki yanlış br yayın evi seçtim bilemiyorum. Aslında hikaye çok güzel başlıyor ama inanılmaz sıkıcı ilerliyor. O şiirsel anlşatım bile duyguyu veremiyor ben alamadım yani bilmiyorum. Dini otoritelere bolca eleştiri yaptığı bir eser. Konu güzel olsada anlatım beni etkilemedi. Bir süre sonra farklı bir yayınevinden okumayı deneyeceğim.