İlk defa jane casey okuyacaklar bu kitaptan başlamamalılar.kerrigen ve derwent ‘ın bu raddeye gelmesi çok uzun sürdü çünkü.ama yine olmadı ya.benim gözlerim hiç bir polisiyede aşk aramaz ama artık gururlarına yenik düşmeliler.yeni kitap yoldaymış orda tutkulu bir aşk okuruz inşallah.bir kitapta 3 ayrı olayın çözülmesi hoşuma gitti diyemem çünkü tam anlamıyla hiç bir hikayenin derinine inemedik.suçluların geçmişleri travmaları suç motivasyonları falan hiç söz konusu olmamış..bütün olarak güzel ama alışılmış casey kalemi değil.