Güzel bir kısa hikaye. Sadece şu bölümü bir çocuk kitabına pek yakıştıramadım. Kitap küçük çocuklar için neden hikayede barlara takılan içki sigara bağımlısı bir martı olsun.
"Ben size katılmıyorum," dedi Hülya. "Durumu çok acıklı. Uçamıyor, saçma sapan şeylerle besleniyor. Barlara takılmaktan, bira ve sigaraya alıştı. Lokanta sahipleri, müşteri getiriyor diye, onu gereğinden fazla yedirip içiriyor. Yürürken yere değen kocaman bir bira göbeği var."