Birliktelikler hakkında ne düşündüğünü sorgula. Sence bu güzel mi yoksa yorucu bir şey mi? Bir ilişki senin hayatını zenginleştirir mi yoksa kısıtlar mı?
Felsefe ve Düşünce
··
2.225 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Muhatabımız Türk erkekleri ise cevabımız belli 🤦🏻‍♀️💔
Mirza
Gönderi Sahibi
Cevap verildi 🙂
Bu coğrafya da mı😒
😆🙊
Mirza
Gönderi Sahibi
Bu coğrafyada erkekler bencil, nankör, acımasız, saygısız ve sapık olabilir ama bu genelleme iyi olanlara haksızlık olur. Kim üstüne hangi kısmı alınır görmek lazım 😊
Mirza Genelleme yapmadım ama durumu siz özetlemissiniz zaten. Saydıklarıniz çogunlukta olanlar keske azınlık olsalarda hatta hic olmasalardı ama insan doğası gereği varlar ve bu güdülerini bastıramıyolar. Daha dün bir kadın ögretmen 17 yerinden bosanmak uzere oldugu esi tarafından katledildi. 3 4 yıl önce burada bosansıdığı ki 2 3 yil olmustu bosanali bir mud yrd yine esi eski esi tarafından öldürüldü. Malesed bu ve yakın cografyada sevmek asık olmak evlenmek cok yanlış yaşanıyor