Gerçekten farklı bir perspektif kazandım. Aslında aralıklı oruç hakkında ortalıkta gezen çok fazla bilgi var ve kime güveneceğizi bilemiyorsunuz. Bu sebeple bilimsel olarak desteklenmiş veri beni daha çok rahatlatıyor. Ben aralıklı orucu bilinçsiz ve daha az aralıklarla yapıyormuşum onu fark ettim. Ama en desteklediğim fikir alışınca erken yemeği asla istemeyecek olmamızmış ki kendimde böyle bunun var olmasına da ayrı sevindim