Okuduğum en zor kitaplardan biriydi. Olay örgüsünü net bir şekilde anlayabildiğimiz kısımlarda Virginia Woolf'un anlatış tarzı gerçekten güzeldi fakat karakterler ve zaman mekan arasında bir ilişki yoktu. Anlatılan karakterler sürekli olarak değiştiğinden kitabı hangi karakterin bakış açısına göre okuduğumu anlayana kadar başka karaktere geçiyordu. Heyecan verici ve net bir olay örgüsü de olmadığından akıcı bir kitap değildi benim için.