·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ekim 2024 15:08 Kesinlikle ilk kitaptan çok daha iyiydi. Giriş kısmı daha akıcıydı, sayfalar su gibi akıp gitti. Her sayfada gerilim ve merak yüzünden elimden geldiğince hızlı okumaya çalıştım. Finlay ve Vero, çok iyi bir iş çıkardı. Biraz yanlış tahminlerde bulunsalar da yapbozu tamamlamayı başardılar. Umarım sıradaki kitapta Finlay ve Nick sahneleri daha çok olur...
Bir site keşfeden Finlay, orada kocasının ölmesini isteyen birisinin paylaşımını görür. Bir kiralık katilin bu işi aldığını ve Noel'e kadar işi tamamlayacağını öğrenen Finlay da bu işi aldığını yazar...
İlk öldürenin ödülü kazanacağı bu yarışta hem kocasını koruyup hem de gizli kullanıcıların kimliğini bulmayı başarabilecek mi? Peki bu uğurda aldığı risklere değecek mi?..
Keyifli okumalar dilerim...