·320 syf.····Okunma: 29 Ekim 2024 23:42 Matt Haig gerçekten favori yazarlarımdan biri. Hatta favori yazarım bile diyebilirim sanırım. Her kitabı benim hayatımda çok düşündüğüm konular hakkında. Bir şekilde bana dokunmayı başarıyor. Bu kitabını okurken aslında hayatımızın ne kadar kısa olduğunu ama bunun bir lütuf olabileceğini, gelecek hakkında başka hiçbir şey düşünmeden kafa patlatmanın olacak olanı değiştirmediğini, sevdiğimiz insanlara ne olursa olsun sahip çıkmamız gerektiğini, korkunun esiri olmadan var olan şu 80 yıllık hayatımızı en güzel şekilde geçirmemiz gerektiğini anladım. Tom'un ne kadar bıkmış olsa da ölmekten korkması, Omainin ait olduğu yeri bırakmaması, Camille'in stoacılığı, Hendrick'in enstitülrden ölümüne korkup her şeyden soyutlanarak güvende olacaklarını takıntı haline getirmesi, insanlığın gerçeklerini yansıtıyordu.