Puan vermedi·408 syf.··
Beğendi
·
2024 1. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 30 Ekim 2024 02:45
Genel olarak kitabı beğendim diyebilirim.Hikâyeyi bir incir ağacının ağzından dinliyoruz.Kostas ve Defne genç iki aşıktır. Biri Türk, diğeri Rumdur. Kıbrıs’ta yaşanan savaş sonucu ayrı düşerler ve Kostas İngiltere’ye gider. Yıllar sonra Kıbrıs’a gidince tekrar Defne ile karşılaşır.. Ada isimli bir kızları olur.. olaylar karakterler dışında çoğunlukla bir incir ağacının dilinden aktarılır.Benim için dolu dolu bir kitaptı... Mutlu İncir ağacını sonlara doğru şaşırtıcı bir son ile bitmiş olsada Kitabı bitirdiğimde bazı şeyler eksik ve havada kaldı gibi
Kayıp Ağaçlar AdasıElif Şafak · Doğan Kitap · 20233,375 okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.