Puan vermedi·224 syf.··
2024 110. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 28 Ekim 2024 00:00
İlk kez bir Virginia Woolf kitabı okudum. Genel olarak ilgimi çekti. Okunmaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum. Yazarın diğer kitaplarına da bakacağım. Kitap yaklaşık her biri onar sayfa olan öykülerden oluşuyor. Bazı öyküler çok ilgimi çekti, bazılarını okurken odaklanmakta zorluk yaşadım. Genel olarak öykülerin sonu açık uçlu bırakılmış gibiydi. Kolay okunabilen bir kitap değil bence.Yazarın kalemi alışıldık değil evet ama yine de bir şekilde kendine çekiyor. Benim en sevdiğim öykü Lappin ve Lapinova oldu.
Pazartesi ya da SalıVirginia Woolf · Kırmızı Kedi Yayınları · 2016566 okunma
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.