Kütüphanede İngiliz Edebiyatı bölümünden almıştım.Anlatım şekli hoşuma gitti Adam,Kadın,Katil şeklinde 3 kişinin gözünden anlatılıyor.Katilin kim olduğunu tahmin etmek oldukça zordu.Sanırım İngiliz Edebiyatı olduğu için sansürsüz ve bazı rahatsız edici kısımları vardı.1 sayfasını okuyamadım sırf bu yüzden.Genel olarak beklentimin çok üstünde güzel bir polisiye romanı