Bir kez daha "İyi ki var bu çocuk edebiyatı yazarları ve kitapları!" dedirten bir kitap. E tabi yazar bir de Şermin Yaşar olunca kitap bir oturuşta bitiveriyor :)
İyi yazılmış, kaliteli çocuk kitaplarının ilk okuru çocuklardır ancak tek okuru çocuklar değildir. Bu kitap çocuklara çok eğlenceli gelirken, yetişkinlere de çok güzel dersler veriyor.
Çocukların çocukluklarını doya doya yaşamalarına yetişkinler olarak destek olmalı, köstek değil. İşte kitabın özeti bu!
Ayrıca içindeki çocukla yaşamaya devam edenlere selam olsun! Ne mutlu onlara...