8/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2017 62. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 11 Aralık 2017 14:38
Çok güzel bir kitaptı. Bana güzel şeylerin hala var olduğunu hatırlattığı için çocuk kitaplarını çok seviyorum. Umut her zaman her yerde, görmek isteyene. Bir çocuğun kitaplarla değişen dünyası ve su geçirmez bir gerçek olan savaşın zalimliği... Bütün kötülüklere rağmen inanç ve umut sayesinde iyilik kazanıyor tabiki. Ve evet, ben de tekboynuzlara inanıyorum.
Tekboynuzlara İnanıyorumMichael Morpurgo · Tudem Yayınları · 200828 okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.