Bu kitabı aylar önce edindim. İçindekileri okuyarak pratik yaptım. Bu alana yeni giriş yapacaklar için gayet güzel bir kaynak. Mektepli olmayıp alaylı yazılımcı olmak isteyenler için çok değerli. Ayrıca web tasarımı için de öyle. Ben grafik tasarıma yönelmeyi düşünüyorum. Bu alandan şimdilik uzaklaştım. Ancak yine de bana faydasının olduğunu düşünüyorum. Temel kodları yazmayı öğrenmemde çok faydası oldu. HTML, CSS ve JavaScript'i giriş seviyesinde öğreniyorsunuz. İçinde bol bol alıştırma var. Son kısmında ise basit projeler var. Tek sorun görsellerin biraz küçük olması. Yazılan kodları okumak sorun olabilir. Bu kitabı tamamladıktan sonra bol bol pratik yapmalı ve projeler geliştirmelisiniz.