·335 syf.····Okunma: 04 Kasım 2024 00:08 Şimdiye kadar okuyup en çok duygulandığım kitaptı. Çünkü Alex ben futbolu, Fenerbahçe’yi öğrendiğimde ve bağlandığımda bizim için tam olarak Kral’dı. Onunla sevindik, çocuklarıyla beraber büyüdük. Giderken 14 yaşında, ona ulaştırmaya çalıştığım bir veda mektubum bile vardı. 6 Şubat depremine kadar yıkılan evimde sakladığım, bir gün Türkiye’ye gelir de görürsem bir şekilde veririm diye. Bu kitapla beraber bana bu duyguları hissettiren Doktor’u daha yakından tanımış olmak, benim için çok büyük bir mutluluk sebebi. Benimle aynı duygulara sahip birisi için, kesinlikle okunması gereken bir biyografi.