İnsan Kalmak kitabı ile yeniden merhaba. Kitaptan çıkarılacak birçok ders var. Bir okur olarak yazarımız Bünyamin Dal in kalemini sevdim. Çocukluk döneminden başlayıp bu günlere gelene kadar neler yaşadığını, nelerle mucadele ettiğini görüyoruz ve yaşadıklarına tanık oluyoruz. Bizleri yaşamına misafir edip vermesi gereken mesajları, dersleri veriyor. Ben daha sonra yeniden okumayı düşüyorum. Çünkü her yaş yeni bir tecrübedir. Bakış açımız ister istemez değişebiliyor. Farklı bir bakış açısı ile yeniden okumak üzere şimdilik kitaba veda eediyoum. Kitaplarla ve seygiyle kalın.
S ī B E L