10/10. Bir saatte biten akıcı ve çok etkileyici bir kitap. Okuyun okutturun sıkılmazsınız çerezlik hoş bi hikayeydi.Mitolojik ögeler, eski tablet alıntıları ve aşk öyküsü sevenlerin beğeneceğine eminim. Ahmet Ümit'ten okuduğum 2.kitaptı yazım dili hoşmuş
Spoiler_
Sürekli bir umutla bekleyip gerçekleşemeden ölmek miydi acaba lanetiniz,yoksa ruhlarınız kavuştu mu bilmiyorum ama gerçekten etkilendim kitaptan.
Yaşadıkları aşk mı suç mu ikilemde kaldığım bi hikayeydi