Ahmet Ümit'ten okuduğum ilk kitap. Akıcıydı kısa kısa cinayet öykülerinden oluşuyor, uzun zamandır polisiye okumuyordum ısındırdı baya. Agatha Christie ile devam edicem polisiye serüvenine
Spoiler_
En şaşırdığım hikaye gay mahalle abisi oldu :D Hapse girmek umrunda değil adam mahalleliye rezil olmayayım telaşında.
Hikayeler genel olarak güzel ama tek bir olay örgüsü olan bi kitap daha zevkli olur çünkü her olay çok hızlı çözüldüğü için gerçekçiliğini yitiriyor. Bir de Agatha bölümü daha uzun olsaydı keşke :(