Anılardaki güzellikleri, yaşananların sahip olduklarımızdan daha kıymetli olduğunu,gerçek mutluluğun eşyalarda değil, yaşayıp yaşattıklarımızda olduğunu muazzam bir şekilde anlatmış hüzünlü bir öykü.Bir küçük çocuğun dedesinden öğrendiği büyük hayat dersleri çok güzel bir şekilde dillendirilmiş.
Çok beğenerek okudum.