·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Kasım 2024 10:53 Bismillahirrahmanirrahim
Uzun zamandır beni bu kadar etkileyen, kendimi, niyetimi, yaptıklarımı ve yapmadıklarımı (evet evet yapamadıklarımı değil bahanelerle yapmadıklarımı) derin derin düşünmemi sağlayan bir kitap okumamıştım.
Her yaştan okura kitabı mutlaka okumasını tavsiye ediyorum.
Hele ki İslâm adına bir gayesi olan varsa niyet tazelemesi ve gayretinin artması için çok faydalı olacaktır.
Kitabın içeriğinden kısaca bahsetmek gerekirse iki farklı bölümden oluşuyor ve günümüzden canlı iki örnek şahsiyetin harikulâde yaşamından kesitler içeriyor.
Sözü daha fazla uzatmadan okuma listenize mutlaka eklemenizi tekrar tavsiye ederek konuyu noktalıyorum.