·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Kasım 2024 21:13 Sebastian Fitzekden alınmış bir fikir olarak yazılmış bir kitap ve yazım tarzına çok benzetilmeye çalışılmış gibi.
Eğerki onla badaşlaştrılmasaydı kitapdan daha başka Aura alırmıydım bilmiyorum çünkü kıyaslamaya mecbur bırakıyor sanki..
Bir Sebastian Fitzek kadar olmasa bile çok ilginç bağlanıyor olaylar..Nedennn diyorsunuz ...kimmmm diyorsunuz..çözülmedikçe hatta çözüldükçede sinir oluyorsunuz...sonu açık bırakılıyor bir ikinci bölüm için ki bence gereksiz, çünkü baştan beri sadece o hikaye merak edilip sonuçlanması gerikiyordu. Ikilemde kaldım..