Efsane bir manga her şey tadında her şey efsane idi. Hikayesi olsun çizimleri olsun animesi olsun kalite akıyordu. Keşke sadece sonunu biraz daha tatmin edici olsaydı ilerde ne oldu ne yaşandı daha bir detay verilseydi daha güzel olabilirdi #k:290062.