Her kesimden akla takılıp sual edilen 22 sorunun cevaplarından oluşuyor kitap. 2. cildi de mevcut. Benim yorumum cevaplardan önce, dikkat çeksin diye soruyu yönelten kişinin üslubunun kötü olması. Hoca olarak soru yöneltilen kişiye olan saygı kitabı daha saygın hale getirebilirdi. Örn:”Hadi hocam konuya gelsek artık” “Biz ne dedik siz ne diyorsunuz hocam” vs. pek sevmediğim üslup tarzları. Cevaplara gelecek olursak bilimsel cevaplar beklemeyin, daha doğal ve tecrübeye dayalı bir anlatım söz konusu. Kitap güzel fakat dediğim gibi soruyu soranın üslubundan kitaba odaklanamadım, yine de sakince okursanız verimli olacaktır.