Hem resimleri hem hikâyesiyle öyle tatlı öyle içten öyle sıcacık ki :)
En bi sevdiğim resimli çocuk kitaplarından. Kahraman isimleri olan Bayan Tatlıhava ve Bay Vızvız bile kitabın ne kadar şirin olduğunu anlatmaya yeter.
Çocuklara kuralları anlatmak (özellikle öğretmenler için sınıf ve okul kurallarını anlatmak için şahane bir eser) kuralların ne zaman geçersiz olabileceğini ve daha birçok kazanım elde edilebilecek bir kitap.
Herkesin (7'den 70'e) kesinlikle bir şans vermesi gerekiyor bu kitaba, ben kalbimi bıraktım Kütüphanedeki Aslan'a...