Kitap her insanın okuması gereken bir kitaptı en sevdiğim özellik ise kitabın dilinin çok sade olması çok naif, ama bu bir roman gibi değil bir yaşantı, bir hikaye daha da okumak, karakterlerin içine girmek çok isterdim farkındalık oluşturacak güzel bir kitaptı