Uzun zamandır okuduğum korkunç erkek ve kendine saygısı olmayan kadın karakterlerden sonra ilaç gibi geldi. Zanders ve Stevie'nin birbirlerini iyileştirme ve destek olma süreçleri çok tatlıydı. Kitaptaki her bir karakteri çok sevdim. Ryan ve Indy'nin hikayesini merakla bekliyorum