Kitabı beğendim tavsiye ederim Ama kitabın sonunu beğenmedim Rio'ya olanlar hiç hoşuma gitmedi özellikle son bölüm Onun haricinde çok güzel bir kitap karakterimizin normal hayatı dışında hastanede yaşadıklarını da ele alınıp üzerine düşünülmesi benim hoşuma gitti