Soluk mavi noktalara…
10/10
·736 syf.··
2024 47. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2024 00:00
Bu kitabı okurken aklımda hep bir düşünce vardı. Sadece bu serinin bu son kitabıyla yetinebilecek miyim? Öyle ki hala serinin devam kitabını bekliyor gibiyim. Sanki hiç bitmemişte ben yeni başlıyormuş gibi hissediyorum. Bu seri bitti ve ben nasıl veda edeceğimi bile bilmiyorum! En sevdiğim seri… bu gerçekten çok mutluluk ve hüzün verici bir his. Kitapta ki her detay mükemmel ötesiydi. En ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü. Ee boşuna demiyoruz nagi detaylar yazarı diye… Bundan sonrası SPOİ. 3. Kitabın sonu beni o kadar kahretmişti ki bu kitapta Daren ve novanın sahneleri “ıhlamur” gibi geldi. Nagihan daren, arın ve novanın kitapta üzüleceğini söylediğinde dedim herhalde kitap kötü bitecek. Zaten bir an oldu ki tamam dedim kesin kötü bitecek bu kitap. NEYSE Kİ ÖYLE OLMADI. Travma kalırdı bende. Bütün sır perdeleri aralandı ve taşlar yerine oturdu. Valla yalan yok bir kaç shipim kaldı kitapta onları okumayı isterdim. Mesela kali ve okdemir gibi! Düellolar sahnesinde böyle ağzım açık okudum ve su krallığının yaptığı o stratejik hareket… inanılmazdı. Gelenler oldu gidenler oldu gidenler bir daha gelmezse sevinirim. Başımı ağrıttılar hep. Şunu diyeceğim ben ayzere hala biraz gıcığım. Daha ne zorluyorsun kızım sen? Belli ki olmuyor. Allah Allah. Son 200 sayfadan sonra ben iptaldim zaten. Daren her zaman ki beni gülmekten ağlattı ve nova ile olan sahnelerinin hepsi mükemmeldi. Tabii kitabın ilk çeyreğinde beni baya sinir krizine soktu. Yok işte eskisi gibi bakmıyor, yok sürekli bir ciddi. Sinirden ağlamış bile olabilirim. Arının sahnelerinden oldum olası her zaman etkilenmişimdir. Beni kendine çekiyor valla. Ariana geldiği için Arın adına sevindim ama lordumuz durumu birazCIK ilişkilerini zora soktu. Ben bu arada tahmin etmesemden sonayın bulut kümesi taşımasına hiç şaşırmadım. O güzel oldu biraz entrika kattı. Sina bu kitapta baya fırtınalıydı. Hava krallığı çok pasif kaldıkları için hep onları küçük görmüştüm ama sağolsun sina bana haddimi bildirdi. Ama sinanın naguelinin kraliçe arı olması hep bana komik gelmişti. Jfldsjşslalaşsjhs Erimden hiç öyle bir darbe beklemiyordum. Pislik. Tamam 3. Kitaptan sonra nova ile araları açılmıştıda bunu yapacağı aklıma gelmemişti. Baya ters köşelerle doluydu kitap. Veranın ölürken alevlerden korkmasıda beni baya bir keyiflendirmişti. Tabii o sırada pek ona odaklanamamıştım… Kitabın her an bir yerinden amon salağı çıkar diye tetikteydim de neyseki gelmedi beyinsiz. Tanrıçalar o kadar dengesizlerdi ki! Kitabın içine girip tekme tokat dövesim geldi. Ayrıca nova taç meselesini harika halletti. Şimdi yalan yok ben tacı ayzere vereceğini anlamıştım. Kitapta su krallığından birilerinin her krallıkta olmasını çok beğendim. Zaten o arena sahnesinde ard ard su krallığında birileri çıkınca herkesin yüzünde ki affallamış ifade içimin yağlarını eritti. Şu savaroz prensesi de gidip başka masal bulsun kendine! Ben gela gelir diye düşünmüştüm onun yerine pembe balyoz geldi. Kdndşskls kitapta en sevindiğim şeylerden biri tayganın gelmesiydi. O gelmeseydi çoook üzülürdüm. Şu an ejder formunda olsada o hep benim için kaplan olarak kalacak. Nagi bir novelle daha çıkarsa hiç fena olmaz! Doyamıyorum bu seriye. Bunların bebeleri olsun onlarıda okuyalım. (Bir şeyinde cıvkınıda çıkarmasam olmaz hdlsşmsjsşw) yani anlayacağınız okuyun okutun. Harika ve dolu dolu bir fantastik serinin daha sonuna geldik. Nagi soru cevapta şey demişti; “Sanırım artık resmen çocukluğuma veda ettik, bundan sonra yazacağım kelimeler yetişkin bir ngkabal'dan olacak ve bu da beni heyecanlandırıyor. İstemsizce HGOİ çok doğru bir zamanda tamamlandı ve anı mühürledi.” Bundan sonrası beni daha da heyecanlandırıyor. Daima parla kabal!
1000Kitap
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,743 okunma
·
922 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ya of neden spoiler veriyorsun ya dalga mı geçiyorsun hevesimin içine ettin çok sağ ol
büşra
Gönderi Sahibi
Başlığa illaki SPOİ diye yazmam gerekmez. Bu bir tercih konusu. Madem okuyorsun, spoi yazısını görmen gerekirdi. Görmediysen bu benim sıkıntım olmaz. Yine de dikkat ederim. Sağol.
Daha novellaları var
büşra
Gönderi Sahibi
Gerçekten miii? Çok sevindimm