Yazar kitapta bahsettiği konuşma narsistliği kavramına uygun davranarak anlamı söze veciz deyişe feda etmiş.Tamamen felsefik ve edebi kaygılı, dinleyicinin anlaması için değil bak ben nasıl yazıyorum tarzında yazılmış çok yükseklerde belki ama okuyucuları çok geride bırakmış bir kitap olmuş .Çok sevdiğim ve okumadığım kitabı kalmasın istediğim Kemal sayarın halkın içinde yaşayıp halkla hemdem olmasının, belki biraz da kitabı okuyan kitaptan bir teselli bekleyen karinin fehmini düşünerek, şu yorgun zihinlerimizi daha da yormak değil dinlendirmek için yazması dileğiyle.