·320 syf.····Okunma: 11 Kasım 2024 13:39 Kitabı beğendim. Akıcı bir şekilde yazılmış, okurken sıkılmadım. Gerilim, korku, psikoloji okumayı sevenlerin beğeneceği bir kitap. Kitabın ortalarına doğru karakterleri tanıdıkça katili tahmin edebiliyorsunuz az çok. Kitabın finali çok şaşıtıcı gelmiyor bu sebeple.
Karakterlerin geçmişinde yaşadıkları olayların kişilikleri üzerindeki etkisini kitapta görüyoruz. Kitap birbiri ile ilişkili kadın cinayetleri ve bu cinayetlerin ardında yatan sebep etrafında şekilleniyor.