Puan vermedi·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Kasım 2024 00:00 Serinin ilk kitabını da çok beğenmiştim, hele ki kitabın sonunda gerçekten şok olmuştum ama ikinci kitabı baştan sona çok daha iyiydi. Sanırım bu yazar her kitabının sonunda şok etmeyi ve okuru heyecanlandırmayı + meraklandırmayı seviyor…
Kitap baştan sona çok hareketliydi, özellikle bir karakterin ne olduğuyla ilgili (spoiler olmaması için isim belirtmiyorum) Herhangi bir tahminimin olmaması biraz sinirlerimi bozdu normalde serilerin ikinci kitapları biraz beklentiyi karşılamaz ama bu kitap gerçekten iyiydi, hakkını yemeyelim