10/10
·43 syf.··
Beğendi
·
2024 30. kitabı
Ömer seyfettin çocukluğumdan beri en sevdiğim yazarlardan birisidir. Onun hikayelerindeki akıcılık çoğu yazar da yoktur. Ancak günümüzde çok fazla değeri bilinmeyen ve gitgide unutulan bir yazardır. Bu kitapta aslında bizim Türk toplumu olarak ailedeki sorunlarımıza dem vuran bir eleştiri mahiyetinde bir kitap yazmıştır. Ben çok sevdim herkese tavsiye ediyorum.
Bir HayırÖmer Seyfettin · Gece Kitaplığı · 019 okunma
·
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.