Ömer seyfettin çocukluğumdan beri en sevdiğim yazarlardan birisidir. Onun hikayelerindeki akıcılık çoğu yazar da yoktur. Ancak günümüzde çok fazla değeri bilinmeyen ve gitgide unutulan bir yazardır. Bu kitapta aslında bizim Türk toplumu olarak ailedeki sorunlarımıza dem vuran bir eleştiri mahiyetinde bir kitap yazmıştır. Ben çok sevdim herkese tavsiye ediyorum.