Genelde ikinci kitaplar beni sıkar ama bu seri uzun bir seri olduğundan daha ikinci kitaptan sıkılırsak yolumuz boktan diye düşündüm. Ama öyle olmadı aksiyon bitmedi sadece brex i herkes kaçırıyor bir o tarikat bir o tarikat. Elbet bir şey okuyacağız heralde yedi kitap olduğuna göre bir sürü tarikat vardır elbet:D sonunda kızımızın neden warwick zander ve scorpionla bağı var öğrendik sadece hala ne olduğu kaldı tabi. Onu da artık üçte çözeriz bence ya da sörtte belki. Hala slowburn ilerliyor ilişkimiz ama bence üçte artık bu çözülecek gibi geldi bana. Warwick in de sırları asla bitmiyor tabü vakalım bir yerde bu düğüm çözülecek inşallah :D