Kitabın konusu, ilerleyişi ve yazım dili gayet güzel. Benim okuduğum ilk Wattpad kitabı. İlk okuduğum zaman da sevmiştim, şimdi de seviyorum. Arkadaşıma da ödünç verdim ve o da severek okudu. Fantastik türünde Wattpad kitaplarını seviyorsanız bu kitabı da severek okuyacağınıza inanıyorum.