Elmssnn
@Elmssnn
Takip Et
7/10
·
331 syf.
·
Kitabı okudu
·
2024 4. kitabı
Oratalama bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kısa bir sürede okuyup bitirdim. Yazım dili olarak basit bir kitaptı ama çok gözüme batmadı. Konu ve ilerleyiş olarak da güzel bir kitap bence.
Sian Cadısı
Semiha Kaya · Epsilon Yayınevi · 2019
82 okunma
4 beğeni
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap