Kitabın konusu güzel fakat oldu da bittiye gelmiş bir kitap bence. Yani her şey bir anda oluyor ve bitiyor. Tabi bu benim yorumum. Kimisine göre tam tadında bitmiş olabilir. Zaten tek kitap olduğu ve yazım dili de basit olduğu için hızlı bir şekilde okunabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum.