Kitabın ilk başlarında gerçekten çok sıkıldım. Sonra bir şekilde toparladı. Onun dışında tatlı bir kitap. Normalde konusuna bakmadan kitap almamaya çalışıyorum ama bu kitabı indirimden almıştım. O yüzden konusuna falan hiç bakmadım. Yine de güzel bir kitaptı.