Kitabı uzun bir süre önce okudum. Kitabın benim için bir yerde karıştığını hatırlıyorum. İlk sayfalarda ne okuduğumu bilmiyordum. Sonradan biraz daha anlatımı benim için netleşti. Kafamın temiz olduğu bir zaman yeniden okumayı umuyorum. Kitap bir klasikten beklenildiği gibi herkesin okumak isteyeceği bir anlatım diline sahip değil.