Puan vermedi·544 syf.··
2024 34. kitabı
Buyum işte bu kadarım diyerek serinin son kardeş hikayesini de okudum ve çok sevdim.. Tristian hariç bu Miles erkeklerinin sövdürmediği bir an yok ama bir şekilde de sevdiriyorlar (tabi burda da Jameson hariç diyeceğim onu hiç sevemedim….) Eddie, hikayenin en en en güzel detayıydı canım çocuk heyecanını mutluluğunu en derinden hissettim. Bu evlatlık konularına kurgularda çok yükseliyorum sıcacık yapıyor beni gene Tristianı anacağım ahhhh adam çok seviyorum seni ve gerçekten Christian ve Tristian bu iki kardeş dedikleri kadar birbirlerine benziyorlar babalık ve arkadaşlık arasındaki o güzel yere ikisi de çok yakıştı.. Hataları, kızdıracak, saydıracak yerleri olsa da ben bu kitabı da sevdim. Fazla da bir şey yazmaya gerek yok Miles yolculuğum güzel ve keyifli geçti tekrar okunacaklar köşeme alırım ben çünkü buyum bu kadarım.. Son kitap epilog veda için bekleniyor..
Son ŞansT.L. Swan · Martı Yayınları · 2024348 okunma
·
94 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.