Çok beğendim. Uzun zamandır polisiye okumuyordum ve başlangıç olarak harika bir seçimdi. Beni o kadar şaşırttı ki ağzım açık okudum gerçekten ve yeri geldi gece okuduğum ve gerildiğim için okumasını sabaha bıraktım falan harika bir kitaptı. İyi ki okumuşum. Bazı okurlar ilk 100 sayfasının sıkıcı olduğunu söylemiş ama ben öyle düşünmüyorum. Kurguyu vs elbette çok sevdim ama yazarın anlatımı bence çok iyiydi. Böyle yavaş yavaş anlatıyor ama nokta atışlar yapıyor ve sizi saçma, gereksiz detaylarla boğmuyor. Son bölüme kadar katilin kim olduğunu bir türlü bilemedim. Notlar aldım güya hahaha. Çok güzeldi. Kesinlikle tavsiye ediyorum.