Selamlar, hafta ortasına tadımlık öykü kitapları serpiştirmeyi seviyorsam sizinle de okuduğum eseri paylaşırım elbette..
Ana temamız kadınlar..
Kadın..
Aklıma bu konuyla ilgili binlerce şey geliyor konuşmak için.. Ötekileştirilmemiz, cehalete maruz bırakılmamız, toplum baskısı ile susturulmamız, haklarımızdan bir haber olmamız, aile içindeki sindirilmiş olan konumumuz ya eğitim hakkımızın elimizden alınılmaya çalışılması..
Şartları eşitleyelim derken, koşulları bizim için daha fazla güç kılanlar! Bazen de kendi hem cinslerimiz tarafından kötülüğe maruz bırakılmamız, ihanete uğratılmamız...
Gülden ve Ayla ve Şebnem...Okuduğum öykülerin baş kahramanları olan bu kadınlar hayatla mücadeleyi hiç bırakmamış, kaderlerine karşı gelmek için çabalamış olanlarımız!
Sarı kulplu fincanın sırrı ise Ayla’nın onu çok benimsemesinde, Şebnem’in ise içtiği son kahve yudumunda gizli..
Hayatın karmaşıklığını sorgulamaya ve insanın kaderi üzerindeki etkisini keşfetmeye hazır mısınız?