Öncelikle bütün Ahmet Ümit kitaplarını beğendiğim gibi bu kitabını da çok beğendim ve bütün okurlara tavsiye ederim. Kitap üç farklı polisiye hikayeden oluşuyor.
Üç hikayede de Türk toplumunun çeşitli sorunlarına değiniyor. Özellikle ikinci hikaye olan “Overlokçu Kız” bölümü ülkemizdeki kadın cinayetleri konusunu işliyor. Benimde en sevdiğim bölüm o oldu.