Bir kitaptan ya keyif almayı ya da sorgulatmayı beklerim. Ancak bu kitaptan ikisini de alamadım . Çok kopuk ve sürekleyen anlatılar olmadı benim için. En azından kafamda kurduğum Kıyamet Sonrası bir gününün hikayesini göremedim. Elbette absürt bir yerden anlatıyor olabilir ancak seçtiği kelimeler de hadi oku beni diyecek güçte değildi . Tabi bu benim baktığım yerden öyle ….