Lyla SageBitiş Çizgisi Fazla beklentim olmadan başladığım bir kitap, seri imiş, bakalım devamı gelirse okurum diye düşünüyorum. Kitabın başlangıç kısmında çeviri ve edit problemleri çok fazla rahatsız etti beni. Hala teyze, tişört gömlek gibi veya bizim tek olarak ama ingilizcede çift sayılan bazı terimler vardı. Resmen yapay zeka çevirisi hissi vardı. Ama sonrasında kitap el değiştirmiş gibi herşey düzeldi. Öyle çok duygu yoğunluğu olan, fazlaca derinliği olmayan yormayan eğlenceli bir kitaptı. Emmy yıllar sonra kasabasına dönen bir rodeocu, oğlumuzda Emmy in abisinin en yakın arkadaşı. Yıllardır birbirlerini tanıyan,hatta azıcık karşılıklı da atışan bir çift. Sonra bir anda birbirlerinden etkilenip birlikte olmaya başlarlar. Herşey hızlıca başlıyor ve devam ediyor. Kitapta herkes iyi anlayışlı, tek kötüler Luke yi zamanında madur eden annesi ve üvey kardeşi. Bana Beyaz Dizileri hatırlatan güzel bir kitaptı