Sanrılar ve gerçeklerin karıştığı hikayelerden oluşuyor. Okurken rahatsız edici noktaları barındırıyor. Genel olarak psikolojik sorunlarının olduğunu düşündüğüm kadınların sanrılarıyla bezenmiş hayatlarından kısa kesitler. Açıkcası tatmin edici ve bana bir şey katan bir kitap değildi.